Τρίτη 6 Ιανουαρίου 2015

0 Δημήτριος Σταμ: "Έρχεστε στα λόγια μου κ. Δήμαρχε Ηλιούπολης..."

Καλησπέρα Δημότες και Δημότισσες.
Επίσης και στους Έλληνες κατοίκους της Ηλιούπολης που δεν είναι δημότες.
Πήρα στα χέρια μου την εφημερίδα του κ. Δημάρχου Ηλιούπολης και διαβάζοντας τη, είδα ότι δυστυχώς έρχεται στα λόγια μου. Τα έλεγα πριν τις εκλογές. Μάρτυρες μου οι άνθρωποι που μας ψήφισαν. Ποτές δεν σας είπα ψέματα ούτε έβαλα ψευτοδιλήμματα στους Δημότες της Ηλιούπολης.


Είχα πει επι λέξη: «...απέναντι στην δύσκολη πραγματικότητα που βιώνουμε όλοι μας καθημερινά..» Αν θυμάμαι καλά ο κ. Δήμαρχος είπε πως όλα θα φτιάξουν και ξαφνικά ξύπνησε και ζει την πραγματικότητα να γράφει το άρθρο του και να ξεκινάει «Στην δύσκολη εποχή που ζούμε κ.λ.π.»
Γιατί κ. Δήμαρχε, τις εκλογές δε λέγετε την Αλήθεια;; Και εξαπατήσετε τους Δημότες, ενώ γνωρίζοντας την ΔΥΣΚΟΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ που επιβιώνουμε εμείς ως Έλληνες; Δυστυχώς κ. Δήμαρχε, έρχεστε τα λόγια μου που τα έλεγα απ’ τις Δημοτικές Εκλογές του Μάιου και δε έχω κανέναν λόγο να κρυφτώ όσα συμβαίνουν. Διότι θα συμβούν πολλά τις μέρες ή τους μήνες, που έρχονται μετά τις εκλογές. Επιμένω να έχουμε ένα σχέδιο επιβίωσης την Ηλιούπολη ως ένωση των Ελλήνων. Χρόνια το λέω απ’ το 2010 κ. Δήμαρχε....

Πάμε το θέμα στην σελ. 3 που λέει για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση.
Τι σημαίνει Ηλεκτρονικές Πληρωμές;; Που θα πηγαίνουν τα λεφτά ως Ηλεκτρονικά, στο Δήμο ή στις Τράπεζες;; Λεπτομέρειες υπάρχουν;; Τελειώνουν τα ρευστά απ’ την Ε.Ε για το Δήμο;; Ξέρω κι εγώ...δυστυχώς μας στερείτε την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ.
Για να καταλάβουμε, πως ο ίδιος που τα έλεγα στο FACEBOOK τις ομάδες της Ηλιούπολης και φυσικά έξω στο κόσμο πως θα γίνουμε μια ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΦΥΛΑΚΗ στην όμορφη μας πόλη της Ηλιούπολης. Διότι κάποιοι με έλεγαν φαντασιόπληκτο και δυστυχώς βγαίνουν όλα στις πράξεις. Επίσης κ. Δήμαρχε, διαβάζω για τις κεραίες Wi-Fi,ενώ αντιδράτε τις ΚΙΝΗΤΗΣ ΚΕΡΑΙΑΣ και επίσης ΚΕΡΑΙΑΣ Κ.Υ.Τ. [Κέντρο Υψηλή Τάσης], εδώ δημιουργείτε αντιφάσεις!!
Δε υπάρχει λόγος να απευθυνθώ τον κ. Αντιδήμαρχο Άγγελο Δημητρόπουλο, τον θεωρώ ΑΝΙΚΑΝΟ για αυτήν την θέση, διότι δε έχει εμπειρία σ’ αυτά,-προσέξτε τι λέω-ΕΜΠΕΙΡΙΑ οχι γνώση...εμπειρία σημαίνει ΠΡΑΞΕΙΣ.
Γνωρίζω πολύ καλά, με αυτά έχω ασχοληθεί και έχω δουλέψει σε μεγάλο βαθμό 2003 ως 2005. κ. Δήμαρχε το τι επικίνδυνα είναι τα ασύρματα Wi-Fi και γενικά αν θέλετε για τα παιδιά μας και το περιβάλλον!
Καλό θα ήτανε να το ξανασκεφτείτε και να τα αποσύρετε...Υπάρχουν κι άλλες λύσεις.

Σας ανακοινώνω πως αποχωρώ ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ για προσωπικούς λόγους.
Σας εύχομαι τις εκλογές να κάνετε την σωστή σας επιλογή. Με γνωρίζετε τι λέω εδώ και χρόνια από το 2010 ως σήμερα, που δυστυχώς έχω πέσει μέσα σε όλα, διότι έχω διαβάσει όλα με όλα τα Μνημόνια μέχρι σήμερα, ήρθαν και θα έρθουν. Το χέρι μας είναι να ενωθούμε όλοι σαν ΕΛΛΗΝΕΣ χωρίς με κομματικές σημαίες. Αυτή είναι δική σας επιλογή για αυτές τις εκλογές, μα όμως μην περιμένετε απ’ τους «σωτήρες» να μας σώσουν.

Κι επίσης να ευχαριστήσω και τον κ. Γιάννη Αναγνώστου που με εμπιστεύθηκε και τους ψηφοφόρους που με εμπιστεύτηκαν και με ψήφισαν την ΑΛΗΘΕΙΑ από τους 104 Έλληνες Δημότες και φυσικά όσοι δε με ψήφισαν αλλά με άκουσαν και τίμησα την ψήφο τους και την στήριξη τους, κράτησα το λόγο τιμής!

Σας ευχαριστώ που με διαβάστε.
Σας εύχομαι Καλή Χρονιά και Καλή Δύναμη με Υγεία. Η Παναγία μαζί μας!

Υ.Γ.: Ακόμα δε μου απαντήσετε αν δηλώσετε το Ηλεκτρονικό Κτηματολόγιο του Δήμου απ' τον κ. Φούχτελ.
Το κάνετε ναι ή όχι; Οι Δημότες και οι Κάτοικοι, θέλουν να μάθουν, διότι είναι πολύ σοβαρό να μας φυλακίζετε την ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΠΕΡΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. Δημήτριος Σταματόπουλος.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου