Σάββατο 25 Ιανουαρίου 2014

0 Χωρίς σύνταξη και περίθαλψη οι Χριστιανοί Ορθόδοξοι

Της ΓΕΩΡΓΙΑΣ ΔΑΜΑ

Τους έκοψαν τη σύνταξη, το ασφαλιστικό ταμείο, δεν μπορούν να πάρουν φάρμακα. Δεν μπορούν να εργασθούν, να προβούν σε αγοραπωλησία ακινήτου, να βγάλουν άδεια κυκλοφορίας και να έχουν τραπεζικό λογαριασμό. Πρόκειται για συμπολίτες μας που αρνούνται να βγάλουν αριθμούς ΑΦΜ και ΑΜΚΑ. «Λόγω θρησκευτικής συνείδησης» απαντούν στερεότυπα. Δηλώνουν χριστιανοί ορθόδοξοι και παλαιοημερολογίτες.

Ο συνταξιούχος πλοίαρχος Στέλιος ΔανδουλάκηςΠριν από περίπου τρία χρόνια υπέβαλαν αιτήσεις εξαιρέσεως από το ΑΜΚΑ και το ΑΦΜ. Σήμερα «τους διώχνουν απ' τα νοσοκομεία. Ακόμα κι αν είναι τρελοί, θα τους αφήσουμε να πεθάνουνε;» αναρωτιέται ο πρόεδρος του «Παγκρήτιου Συλλόγου Υποστηρικτών Ελληνικών και Χριστιανικών Ιδεών», Αντώνης Ιερωνυμάκης. Ο ίδιος διευκρινίζει ότι «ζήτησαν εγγράφως την εξαίρεσή τους, από τα υπουργεία Υγείας και Εργασίας. Οι αιτήσεις τους έχουν πρωτοκολληθεί, στις υπηρεσίες τους γνωρίζουν».

Ο πρόεδρος του Παγκρήτιου Συλλόγου υποστηρίζει... ότι «καρκινοπαθής συνταξιούχος του Γενικού Επιτελείου Αεροπορίας δεν γίνεται δεκτός στο νοσοκομείο για να υποβληθεί σε προγραμματισμένο χειρουργείο. Το νοσοκομείο Ηρακλείου είναι ένα από τα νοσοκομεία που αρνείται να τους χειρουργήσει. Εκατοντάδες ασθενείς δεν μπορούν να πάρουν φάρμακα και επιπλέον, δεν έχουν τη δυνατότητα να τα πληρώσουν».

Ο ίδιος λέει ότι αίτηση εξαίρεσης έχει υποβληθεί από περίπου 40.000 πολίτες εκ των οποίων «οι 30.000 είναι μεγάλης ηλικίας και οι 10.000 είναι 25-30 ετών. Θα απευθυνθούμε στο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων διότι η κυβέρνηση αρνείται να συζητήσει μαζί μας και καταπατά τα δικαιώματά τους».

«Από τους 96.500 πολίτες που δεν έβγαλαν ΑΜΚΑ και ΑΦΜ, η πλειοψηφία πιστεύει στο πάτριο ημερολόγιο» (παλαιοημερολογίτες) λέει ο Ελευθέριος Βαλσαμάκης. Και επισημαίνει: «Δεν μπορώ να αγοράσω ή να πουλήσω ένα ακίνητο, να εργασθώ, να βγάλω άδεια κυκλοφορίας και ν' ανοίξω τραπεζικό λογαριασμό. Ζούμε στο περιθώριο. Ο κλοιός σφίγγει για όσους είναι 70 και 80 ετών, με προβλήματα υγείας και τους έκοψαν τη σύνταξη».

Περιθωριοποίηση

Το αίτημά τους είναι «να γίνεται αποδεκτός ο αριθμός της αστυνομικής ταυτότητας, για τις όποιες συναλλαγές μας με το Δημόσιο. Διότι μας εξαναγκάζουν σε περιθωριοποίηση, μας αποβάλλουν από την κοινωνία, ενώ είμαστε νόμιμοι πολίτες».

Συνταξιούχος πλοίαρχος συστήνεται ο Στέλιος Δανδουλάκης. Δείχνει το έγγραφο του υπ. Οικονομικών που αναφέρει ότι «εάν μέχρι τις 30/5/2013 δεν έχει καταχωρίσει ΑΜΚΑ, θα ανασταλεί η καταβολή σύνταξης». Δεν το καταχώρισε και λέει ότι σταμάτησε να παίρνει τη σύνταξή του:

«Μέχρι τον Νοέμβριο του '11 έπαιρνα σύνταξη και είχα ιατροφαρμακευτική περίθαλψη. Τότε κόπηκε η περίθαλψη. Ενώ πλήρωνα τις εισφορές μου, πήγα στο Στρατιωτικό Νοσοκομείο και δεν μου επέτρεψαν την εισαγωγή, ενώ είμαι νεφροπαθής και χρειάζομαι αιμοκάθαρση. Μου ζήτησαν εισαγγελική παραγγελία για να μου χορηγηθεί ιατροφαρμακευτική περίθαλψη.

»Απευθύνθηκα στην Εισαγγελία Αθηνών και υπέβαλα αίτηση στον ασφαλιστικό μου φορέα (ΟΠΑΔ). Στη συνέχεια ο ΟΠΑΔ έστειλε το αίτημά μου στο υπ. Εργασίας. Το υπουργείο απαντά ότι δεν έχω δικαίωμα ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης. Ενώ έχω κρατήσεις από την εισαγωγή μου στη σχολή του Πολεμικού Ναυτικού το 1968 μέχρι σήμερα!»



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου