Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2012

0 Εξαιρετικό Αναπλιώτικο, παρθένο ελαιόλαδο, από μικρή οικογενειακή παραγωγή:


Εξαιρετικό Αναπλιώτικο, παρθένο ελαιόλαδο, φρέσκο, στις ποικιλίες λαδοελιά, μανάκι, κορωνία.
Από τη μικρή οικογενειακή μου παραγωγή, στο Ναύπλιο.

Ελιές ξερικές, χωρίς φυτοφάρμακα και χωρίς χημικά λιπάσματα, με οξύτητα 0,35.
Με μεράκι και αγάπη σε όλα τα στάδια της συγκομιδής έκθλιψης και αποθήκευσης!

Νέα σοδειά 2012-13..Διαθεσιμη.
Πωλείται σε όλο τον κόσμο.

Τηλέφωνο: 6972544523
Σκοπός μου ειναι να παράγω αγνά προϊόντα και αυτοί που τα επιλέγουν να μένουν ευχαριστημένοι και να ξαναπαίρνουν, σαν να ήταν το δικό τους περιβόλι ..!

Απευθύνομαι στην κατηγορία των ανθρώπων που ενδιαφέρονται να φάνε κάτι καλό, κάτι αυθεντικό.!
Σα μικροπαραγωγός, που αναζητώ την ποιότητα στην παραγωγή μου, ΔΕΝ χρησιμοποιώ νοθείες η λάδια προηγούμενων ετών, (εκμεταλλευόμενος την οικονομική κρίση να πουλώ φθηνά αλλά προϊόν κακής ποιότητος). Εδώ να ξέρετε ότι η ποιότητα είναι εγγύηση, τίμιες και καθαρές δουλειές!!

Παράλληλα διαθέτω ελιές ξιδάτες παραγωγής μας . Μέλι θυμαρίσιο και ανθέων από ορεινή Αργολίδα.

Οτιδήποτε θέλετε μη διστάσετε να στείλετε μήνυμα η να με πάρετε τηλέφωνο, είμαι στη διάθεσή σας.. (Τα προϊόντα μου απευθύνονται σε καταναλωτές.. όχι χονδρέμποροι όχι ,λιανέμποροι)

Βαγγέλης Μιχαλόπουλος, Παραγωγός
Τηλέφωνο: 6972544523




Πηγή: Αναπλιώτικο ελαιόλαδο

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου